خانه / کیسه جامبو / افزایش قیمت تولید کیسه جامبو پلاستیکی در پاییز ۱۴۰3

افزایش قیمت تولید کیسه جامبو پلاستیکی در پاییز ۱۴۰3

قیمت تولید کیسه جامبو پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی در تبریز و اصفهان و تهران و.. متفاوت است. کیسه جامبو در ابعاد و مدل های مختلف تولید می‌شود و با توجه به فاکتور های مختلف قیمت گذاری می شود.

در این مقاله می خوانید؛

جهت خرید عمده جامبو دست دوم در کرمانشاه چکار کنیم؟

دلایل افزایش قیمت تولید کیسه جامبو در پاییز۱۴۰۱ چیست؟

قیمت عمده انواع گونی چتایی در تبریز و ساری چقدر است؟

قیمت چاپ تصویر بر روی گونی کامپوزیت چقدر است؟

قیمت کیسه گونی

کیسه جامبو در ابعاد و مدل های مختلف تولید می‌شود و با توجه به فاکتور های مختلف قیمت گذاری می شود. قیمت تولید کیسه جامبو پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی در تبریز و اصفهان و تهران و.. متفاوت است.

خرید عمده جامبو دست دوم در کرمانشاه

استفاده از کیسه های جامبو برای حمل و نقل و بسته بندی و همچنین انبار کردن محصولات فله ای و پودری کاربرد بسیار زیادی دارد .همچنین این محصول مقرون به صرفه می باشد . مهمترین نکته در استفاده از کیسه‌های جامبو پیدا کردن بهترین حالت و ابعاد کیسه برای محصولات کارخانه می باشد که قیمت مناسبی داشته باشد. بسیاری از کارخانجات پس از تخلیه محصولات خود از کیسه جامبو آن را به صورت دست دوم استفاده می کنند یا به فروش می رسانند. بازار خرید و فروش جامبو بگ های دست دوم داغ است و مشتریان زیادی مخصوصاً در قسمت صنایع معدنی استقبال می کنند.

تولید کیسه جامبو

از جمله مزایای جامبوبگ ،ایمنی آن می باشد که می توان به دفعات متعدد از آن استفاده کرد. البته باید در نظر گرفت کیفیت و مقاومت کیسه جامبو در دفعات بعد پایین می آید و در صورت پاره شدن کیسه جامبو زیر بار بسیار خطرناک خواهد بود و خسارات زیادی به بار خواهد آورد . لذا مهم است که از میزان و تعداد دفعات استفاده شده کیسه های دست دوم برای محصولات خود مطلع باشید.

برای تهیه کیسه جامبو دست دوم باید در انبارهای متروکه در اطراف شهر کرمانشاه و شهرهای سنندج تبریز و زنجان و همدان پیگیری کنید. و یا در مراکز بازیافت زباله های پلاستیکی و یا در شهرک های صنعتی مراجعه نموده انواع گونی ضایعاتی و دست دوم را خریداری کنید. همچنین میتوانید برای خرید عمده جامبو دست دوم در شهرهای مختلف از جمله کرمانشاه و  سنندج و شیراز و..  با مجموعه آوید تماس گرفته و با ارزان ترین قیمت و کیفیت مناسب خریداری نمایید.
قیمت کیسه جامبو
قیمت گونی جامبو دست دوم بسته به کیفیت ضایعات گونی و کیفیت و میزان دفعات استفاده شده و نوع محصول حمل شده تخمین زده می شود. از مهمترین عوامل در تعیین قیمت این نوع کیسه،  میزان ماندگاری این کیسه زیر نور آفتاب می باشد. قیمت خرید دست دوم با توجه به کیفیت و ابعاد در بازار حداقل از ۵۰ هزار تومن تا ۱۵۰ هزار تومن به فروش میرسد.
تولید کیسه جامبو

دلایل افزایش قیمت تولید کیسه جامبو در پاییز۱۴۰۱

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش تولید کنندگان جامبو در سراسر کشور تولید و عرضه می شود .این محصول دارای کارایی و محبوبیت خاصی در بین مشتریان است.
برای خرید این محصول کاربردی باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کرد .چرا که با افزایش محبوبیت کیسه جامبو در بازار تعداد مراکز فروش نامعتبر افزایش پیدا کرد رده و این محصولات به هیچ وجه مرغوب و باکیفیت نیستند . در صادرات کیسه جامبو این مراحل انجام می‌شود:
  1. تولید کیسه جامبو با بهترین و مرغوب ترین نخ
  2. بسته بندی های ضخیم و محکم در این نوع کیسه
  3. ارسال محصول به گمرک
  4. پرداخت نرخ هزینه کاری انجام شده

قیمت کیسه جامبو

قیمت خرید کیسه های جامبو بگ با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود از جمله:

  •  تیراژ تولید برای کیسه جامبو
  • نوع کف به کار رفته در جامبوبگ
  • نوع درب استفاده شده برای کیسه جامبو
  • نوع ماشین آلات گونی بافی جامبوبگ
  • ابعاد  کیسه جامبو
  • نوع دوخت کیسه های جامبو
  • میزان و تعداد بندهای گونی جامبوبگ
  • لمینت بودن کیسه جامبو
  • نوع بافت به کار رفته در کیسه جامبو
  • استفاده از نایلون داخل جامبوبگ
  • و موارد دیگر…

در سال ۱۴۰۱ با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه جامبو و همچنین به دلیل افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار قیمت خرید کیسه جامبو و در شهرهای مختلف افزایش یافت. جهت استعلام قیمت تولبید کیسه جامبو پلاستیکی در کارخانجات مختلف با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت کیسه جامبو

قیمت عمده انواع گونی چتایی در تبریز و ساری

قیمت انواع گونی چتایی با توجه به نوع کیفیت و نوع تراکم بافت آن تعیین می شود. همچنین با توجه به تراکم و کیفیت آن درجه بندی می شود . گونی چتایی یا کنفی به گونی بنگال نیز معروف است که از کشورهای چین و هند به ایران و دیگر کشورها صادر می شود. وارد کنندگان این نوع گونی به صورت عمده در داخل کشور اقدام به خرید و فروش رولی گونی چتای به صورت ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ یاردی می نمایند.

قیمت کیسه کنفی

گونی چتایی در سه درجه تقسیم بندی می شود:

  • گونی چتایی درجه یک: که اغلب برای گونی دوزی و فیلتراسیون شکر در کارخانجات نیشکر از این محصول استفاده می شود.
  • گونی چتایی درجه دو :که این نوع گونی جهت بسته بندی پنبه و یا قیرگونی ساختمان ها استفاده می شود.
  • گونی چتایی درجه ۳ : غالباً برای قیرگونی و یا استفاده در فضاهای جنگی و دفاع مقدس و یا در حصار کشی مزارع کاربرد دارد.

قیمت کیسه کنفی

قیمت گونی چتایی در تبریز و ساری و دیگر شهرها با توجه به قیمت دلار به صورت روزانه محاسبه می‌شود . میزان عرضه و تقاضا در تعیین انواع این نوع گونی موثر است. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت روزانه گونی در تبریز و ساری و دیگر شهرها می توانید با کارشناسان مجموعه آوید از طریق وب سایت شرکت و یا تماس با مشاورین استعلام قیمت و خرید  مقرون به صرفه نمایید.
قیمت کیسه کنفی

قیمت چاپ تصویر بر روی گونی کامپوزیت

از کم هزینه‌ترین کیسه های محصولات غذایی برای خوراک دام و طیور و مواد معدنی و… کیسه های کامپوزیت میباشد. این نوع کیسه به دلیل کیفیت بالا و تنوع در چاپ و دوخت در مقایسه با محصولات و کیسه ها و گونی های دیگر در موقعیت خوبی قرار دارد. مصرف کنندگان این محصول به دلیل قابلیت چاپ دستگاه پانچ در تنوع ۶ رنگ و سفارش پاکت های بدون محدودیت در سایز و در تراکم از کیسه های کامپوزیت استقبال بالایی دارند.

قیمت کیسه کامپوزیت

 

کیسه های کامپوزیت ساختاری مقاوم و دارای چهار لایه هستند .از جمله موادی که در کیسه های کامپوزیت به کار رفته پلی پروپیلن و همچنین پلی اتیلن اکستروژن شده و همچنین لفاف لمینت شده برای حفاظت از چاپ آن می باشد. کیسه های کامپوزیت به صورت اتوماتیک و یا به صورت دستی پر می شود . ویژگی های  گونی کامپوزیت عبارتند از:

  • یک لایه از جنس پلی پرولین استفاده می شود .یک لایه از جنس نایلون استفاده می شود. یک لایه از جنس کاغذ بهداشتی استفاده می شود.
  • مقاومت فشاری بالای این نوع فناوری که مقاوم و ضد رطوبت و نور و بو می باشد .
  • همچنین آنتی استاتیک بودن آن و قابلیت چاپ در ۶ رنگ
  • ضد سایش و لغزش و برش به شیوه های سرد و گاز از مزایای این نوع کیسه میباشد.
  • میزان ظرفیت بارگیری در کیسه های کامپوزیت بین ۵ تا ۵۰ کیلوگرم است 
  • حمل سریع سهولت در انتقال و ایمنی در مقابل رطوبت و باران از دیگر مزایای این نوع کیسه می باشد .
  • همچنین این نوع کیسه امکان نگهداری و انبار مواد بر روی دیگر را نیز دارد.

قیمت کیسه کامپوزیت

برای استعلام قیمت چاپ تصویر بر روی کیسه های کامپوزیت همچنین مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید با مجموعه تولیدی بازرگانی آوید در تمام ایام هفته استعلام قیمت و ثبت سفارش نموده و با خریدی مقرون به صرفه و آسان تا شهر مورد نظر خود را تجربه کنید.

در اینجا فیلم چاپ و تولید گونی کامپوزیت را  مشاهده می نمایید.

.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید گونی

فروش گونی پودر سنگ زیر قیمت بازار در خرم آباد در 1403

گونی پلاستیکی جهت بسته بندی و حمل و نقل بسیاری از محصولات معدنی و شیمیایی …

مشاوره