خانه / رول گونی پلاستیکی / قیمت فروش عمده گونی سیب زمینی در تابستان 1403

قیمت فروش عمده گونی سیب زمینی در تابستان 1403

قیمت گونی سیب زمینی در همدان و گرگان و اصفهان با توجه به ابعاد و اندازه و نوع آن بسیار متفاوت می باشد. محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز در انواع بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می‌شود .

در این مقاله می خوانید؛

۳ دلیل افزایش قیمت گونی کاه در تابستان ۱۴۰۱ در مشهد و سمنان چیست؟

جهت سفارش چاپ رنگی گونی صدفی در کرج چه کار کنیم؟

قیمت عمده گونی سیب زمینی در تابستان ۱۴۰۱ در همدان چقدر است؟

رول گونی پلاستیکی در چه ابعاد و انواع تولید می گردد؟

محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز در انواع بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می‌شود . قیمت گونی سیب زمینی در همدان و گرگان و اصفهان با توجه به ابعاد و اندازه و نوع آن بسیار متفاوت می باشد.

قیمت گونی شیشه ای

۳ دلیل افزایش قیمت گونی کاه در تابستان ۱۴۰۱ در مشهد و سمنان

با توجه به افزایش قیمت جهانی گندم و جو با سایر نهادهای کشاورزی بسیاری از کشاورزان در ایران در سال ۱۴۰۱ اقدام به کاشت گندم و جو در سطح بسیار زیادی نمودند . البته افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و جو کمک بسیاری به این ماجرا نمود. برداشت گندم در بهار و تابستان ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف ایران مانند اهواز و مشهد و اصفهان و کرمانشاه و قزوین و دیگر شهرها باعث افزایش مصرف نیاز کیسه گونی برای بسته بندی و حمل و نقل آن شد  .در کنار تولید گندم و جو ساقه های گندم که به عنوان کاه برای خوراک دام و علوفه مصرف می شود نیز در حجم زیادی تولید شد.

قیمت گونی کاه

تولید گونی عریض نسبت به سال ۱۴۰۰ در ایران زیاد نشد. اما مصرف گونی عریض نسبت به سال ۱۴۰۰ بسیار بیشتر شد. لذا نسبت عرضه و تقاضا از تعادل خارج شد. در بسیاری از شهرها  گران شد و قیمت آن بالا رفت. البته دلیل مهمتری نیز برای افزایش قیمت گونی کاه در تابستان و بهار ۱۴۰۱ وجود دارد .کارخانجات بزرگ تولید رول گونی عریضه اقدام به صادرات به کشورهای همسایه نمودند.  با توجه به افزایش مصرف گونی در ایران و کاهش عرضه گونی عریض در داخل کشور ، قیمت گونی کاه بالا رفته و نایاب شود. به همین دلیل قیمت گونی کاه در تابستان ۱۴۰۱ در مشهد و سمنان و یزد و اصفهان و دیگر شهرها به سرعت افزایش پیدا کرد . به عنوان مثال تغییر قیمت عمده برخی از انواع گونی کاه به شرح زیر می باشد:

قیمت گونی کاه

قیمت اردیبهشت ۱۴۰۱

  • ۹۰در۱۴۰ قیمت ۶۰۰۰ تومان
  • ۱۰۰در۱۵۰ قیمت ۷۰۰۰ تومان
  • ۱۱۰در۱۶۰ قیمت ۸۰۰۰ تومان

قیمت مرداد ماه ۱۴۰۱

  • ۹۰در۱۴۰ قیمت ۷۲۰۰ تومان
  • ۱۰۰در۱۵۰ قیمت ۸۸۰۰ تومان
  • ۱۱۰در۱۶۰ قیمت ۹۹۰۰ تومان

قیمت گونی کاه

جهت استعلام قیمت گونی سیب زمینی و ثبت سفارش  گونی کاه در ابعاد مختلف در مشهد و اراک و سمنان و اهواز در شهرها می توانید به کارخانه گونی بافی شهر خود یا مشاورین فروش این مجموعه مراجعه نموده و تماس بگیرید.

 در اینجا فرایند تولید گونی کاه را مشاهده می نمایید

 

 

قیمت فروش گونی صدفی bopp با چاپ تصویر در کرج

چاپ کیسه گونی در روش های  مختلف انجام می شود .امروزه صنعت بسته بندی نقش بسیار مهمی در فروش و بازاریابی و بسیاری از محصولات ایفا می کند. صنعت بسته بندی در جهان بسیار رشد کرده است و در ایران نیز بسته بندی محصولات غذایی و کشاورزی و شیمیایی و صنعتی با استفاده از انواع بسته بندی کارتنی و نایلون و کیسه گونی انجام میشود .چاپ رنگی گونی

چاپ بر روی کیسه گونی فرآیند ویژه می باشد و فقط برخی از کارخانجات و کارگاه گونی دوزی امکان چاپ کیسه و گونی را دارند. چاپ کیسه گونی به روش های مختلفی انجام می شود که برخی از آنها عبارتند است از :

  1. چاپ فلکسو
  2. چاپ تامپون
  3. چاپ لیزری
  4. چاپ سیلک
  5. چاپ مرکزی
  6. چاپ کلیشه ای
  7. چاپ هلیو
  8. و..

چاپ تصویر کار سختی میباشد و معمولا با استفاده از چاپ هلیو یا چاپ سیلندر مرکزی انجام می شود .چاپ تصویر معمولاً بر روی لایه bopp انجام می شود و سپس بر روی کیسه گونی لمینت می شوند.

چاپ رنگی گونی

جنسی که برای چاپ تصویر استفاده می شود معمولا به دو صورت وجود دارد :

  • لایه bopp صدفی
  • لایه bopp شیشه ای

در اینجا فیلم چاپ تصویر بر روی گونی مشاهده می نمایید

—————————————————————————–

 

قیمت فروش گونی صدفی با چاپ تصویر بسیار گران تر از انواع دیگر میباشد.  لایه bopp صدفی ضخیم تر از لایه bopp شیشه ای میباشد. البته فرایند چاپ تصویر بر روی هر دو یکسان میباشد .نکته دیگری که در هنگام چاپ گونی bopp باید بدانید آن است که چاپ تصویر بر روی گونی bopp به دو صورت کلی قابل انجام میباشد:

چاپ رنگی گونی

  1. چاپ bopp از رو
  2. چاپ bopp از داخل

البته تفاوت کیفیت آن ها کاملاً محسوس می باشد. جهت استعلام قیمت چاپ تصویر بر روی گونی صدفی می توانید با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

 

قیمت عمده گونی سیب زمینی در تابستان ۱۴۰۱ در همدان

بسیاری از کشاورزان جهت ارسال محصولات خود در بازارهای مصرف انواع محصولات زراعی از کیسه گونی یا توری استفاده می کنند . کشاورزان معمولاً برای جابجایی از زمین کشاورزی تا انبار از کیسه گونی دست دوم آردی یا شکری بارها استفاده می کنند.  کیسه دست دوم آردی و شکری ضخیم بوده و تا چندین بار قابلیت استفاده دارد. برای حمل و نقل سیب زمینی و پیاز و صیفی جات از کیسه گونی  دست دوم استفاده میشود . اما جهت فروش انواع سیب زمینی و پیاز و سیب و پرتغال و شلغم و هویج از کیسه گونی های نو استفاده می کنند. برخی از انواع کیسه گونی که برای حمل و نقل و فروش این محصولات در همدان و اصفهان و تبریز و دیگر شهرها استفاده می شود عبارتند از:

قیمت گونی شیشه ای

  1. گونی شیشه ای ۵۰در۹۰
  2. گونی سفید ۵۰در۹۰
  3. گونی قرمز ۵۰در۹۰
  4. توری ترک ۵۰در۸۰
  5. توری راشل ۴۰در۸۰
  6. گونی مشکی ۶۰در۹۰
  7. و…

تولید رول گونی

جهت استعلام قیمت انواع گونی سیب زمینی و پیاز و صیفی جات مورد نیاز می توانید به کارگاه های گونی دوزی و کارخانجات گونی بافی در تبریز و همدان و اصفهان و تهران و دیگر شهرها مراجعه کنید. یا با مشاوران فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس گرفته و در سریعترین زمان با قیمت ارزان و قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.
آخرین قیمت گونی سیب زمینی و پیاز در شهریور ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  • گونی شیشه ای ۵۰در۹۰ قیمت ۲۸۰۰ تومان
  • گونی سفید ۵۰در۹۰ قیمت ۲۴۰۰ تومان
  • گونی قرمز ۵۰در۹۰ قیمت ۲۶۰۰ تومان
  • توری ترک ۵۰در۸۰ قیمت ۳۹۰۰ تومان
  • توری راشل ۴۰در۸۰ قیمت ۳۱۰۰ تومان
  • گونی مشکی ۶۰در۹۰ قیمت ۳۴۰۰ تومان

 

رول گونی پلاستیکی در چه ابعاد و انواع تولید می گردد؟

گونی پلاستیکی معمولاً از رول گونی پلاستیکی تولید میشود . چاپ و دوخت برش گونی پلاستیکی بعد از تولید رول گونی انجام میشود.

کارخانجات گونی بافی در تبریز و اصفهان و رشت و اهواز  و شیراز و اصفهان و تهران و دیگر شهرها فعالیت می کنند.

 در سالیان اخیر خطوط تولید گونی بافی مدرن اروپایی  و هندی یا چینی در ایران وارد شده است و پس از نصب و راه اندازی فعالیت خود را آغاز کردند . با توجه به تولید مواد اولیه پلی پروپیلن در پتروشیمی ایران قیمت تولید گونی پلاستیکی در ایران بسیار ارزان می باشد و بسیاری از کشور همسایه جهت خرید عمده رول گونی مورد نیاز خود جهت گونی دوزی به ایران مراجعه می کنند. رول گونی پلاستیکی معمولاً در دو نوع اصلی تولید میشود و کاربرد های متفاوتی نیز دارند :

تولید رول گونی

  • رول گونی پلاستیکی گردباف
  • رول گونی پلاستیکی تخت

گونی گردباف معمولاً از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت در کارخانجات مختلف قابل تولید می باشد و در ضخامت های مختلفی تولید می‌شود . اما گونی پلاستیکی تخت که جهت نمای ساختمان نیز کاربرد دارد در ارزهای دو متری و سه متری و چهار متری تولید می گردد. گونی نمای ساختمان معمولاً در انواع مختلفی تولید می گردد که برخی از انواع نمای ساختمان عبارتند از:

  1. گونی نما ضد آب (الوان)
  2. گونی نما ضد آفتاب (سفید)
  3. گونی نما ساده (آبی رنگ)
  4. گونی نما ضد آب و ضد آفتاب (طوسی راه راه)

تولید رول گونیجهت خرید عمده انواع رول گونی پلاستیکی در رشت و تهران و اراک و سمنان و اهواز و تبریز و همدان می توانید به کارخانجات گونی بافی یا دفاتر فروش آنها مراجعه نمایید. البته جهت خرید محدود و خرده فروشی  می توانید از ابزار فروشی و مصالح فروشی ها  در محله  خود خریداری نمایید.

تولید رول گونی

.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

قیمت گونی ضایعاتی

تفاوت قیمت فروش گونی ضایعاتی اصفهان و زنجان+ فیلم ضایعات گونی

خرید و فروش گونی ضایعاتی اصفهان و شیراز و مشهد و.. بسیار رواج دارد. الزامات …

مشاوره