خانه / کیسه جامبو / پایین ترین قیمت گونی شکری دست دوم در زاهدان

پایین ترین قیمت گونی شکری دست دوم در زاهدان

خرید و فروش کیسه گونی دست دوم آردی و شکری بسیار رواج دارد. قیمت گونی شکری در تهران و شیراز و زنجان و سمنان متفاوت می باشد. کیسه های گونی پس از تخلیه به عنوان دست دوم و یا ضایعات به فروش میرسد.

در این مقاله می خوانید؛

خریداران عمده گونی دست دوم در زنجان و کرج چه کسانی هستند؟

مرکز تولید و فروش جامبوبگ صادراتی در تبریز کجاست؟

قیمت عمده جامبو قیر در اصفهان و تهران چه تفاوتی دارد؟

جهت خرید عمده گونی شکری با پایین ترین قیمت در زاهدان چکار کنیم؟

کیسه دست دوم

کیسه های گونی پس از تخلیه به عنوان دست دوم و یا ضایعات به فروش میرسد. خرید و فروش کیسه گونی دست دوم آردی و شکری بسیار رواج دارد. قیمت گونی شکری در تهران و شیراز و زنجان و سمنان متفاوت می باشد.

خریداران عمده گونی دست دوم در زنجان و کرج

بسته بندی بسیاری از محصولات با کیسه گونی بسیار مقرون به صرفه می باشد. صنایع مختلفی از کیسه گونی پلاستیکی و کنفی و پارچه ای استفاده می کنند. کیسه های گونی پس از تخلیه به عنوان دست دوم یا ضایعات به فروش میرسد. کیسه گونی پلاستیکی ضخیم قابلیت استفاده مجدد دارد. برخی از خریداران عمده و مشتریان اصلی گونی دست دوم در زنجان و تبریز و قزوین عبارتند از:

  • پیمانکاران ساختمانی: که جهت حمل و نقل نخاله های ساختمانی به خارج از محل پروژه به دنبال خرید گونی دست دوم ارزان می باشند تابه راحتی نخاله ها را خارج کنند.
  • کشاورزان : بسیاری از کشاورزان که محصولات صیفی جات و سیب زمینی و پیاز تولید می کنند. جهت حمل محصولات خود از زمین کشاورزی تا انبار برای بسته بندی نهایی از کیسه گونی ضخیم آردی و شکری استفاده می کنند .تا هزینه های تولید و بسته بندی کاهش یابد.
  • معدن کاران : در سالهای اخیر استفاده از جامبو های دست دوم برای حمل و نقل مواد معدنی و انبار کردن با کمترین هزینه رواج پیدا کرده است.
  • قطعه سازان و تراشکاران:  در کارخانجات قطعه سازی و تراشکاری جهت پرداخت کاری و رنگ آمیزی و سایر فرایندهای تولید قطعه با استفاده از کیسه گونی شکری دست دوم اقدام به جابجایی محصولات در بخشهای مختلف کارخانه می نمایند.

کیسه دست دوم

خرید و فروش گونی جامبو و کیسه گونی دست دوم در شهر های مختلفی مانند تبریز و اصفهان و مشهد و شیراز و شهرکرد و زنجان و.. رواج دارد. جهت خرید عمده گونی دست دوم شکری و آردی مورد نیاز خود در تیراژ بالا می توانید به این افراد مراجعه کنید و از سایت های اینترنتی با افراد تماس بگیرید.  ضمنا می توانید با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس گرفته و انواع گونی دست دوم مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و در سریعترین زمان در شهر خود تحویل بگیرید.

 

جامبوبگ دست دوم

مرکز تولید و فروش جامبوبگ صادراتی در تبریز

محصولات مختلف معدنی و شیمیایی و پتروشیمی در سالیان اخیر در سراسر جهان با استفاده از کیسه های جامبو صادر می شود. با توجه به الزامات زیست محیطی و قوانین بین المللی و قوانین ریلی و دریایی استفاده از کیسه های جامبو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تولید کنندگان کیسه جامبو در کشورهای مختلف فعالیت می‌کنند. بزرگترین تولید کنندگان کیسه جامبو در جهان در کشورهای کانادا و آمریکا و ترکیه و صربستان و چین فعالیت دارند.

در سالیان اخیر کارخانجات متعدد گونی بافی با تجهیزات مدرن اروپایی و هندی و چینی در ایران به بهره برداری رسیدند.  تولید کیسه جامبو در کارخانه های گونی بافی در تبریز و اصفهان و تهران با کیفیت بالا در سطح جهانی فعالیت می کنند .

جهت خرید عمده جامبو مورد نیاز خود به کشورهای دیگر مانند روسیه و ارمنستان و صربستان و اتریش و عمان و هند و پاکستان می‌توانید به کارخانجات تولید کیسه جامبو در شهرهای تبریز و اصفهان و تهران و رشت و قزوین و اهواز مراجعه کنید

 بزرگترین کارخانجات تولید کیسه جامبو در شهرهای مختلف ایران عبارتند از:

تولید کیسه جامبو

  1. کارخانه تولید کیسه جامبو آذر فدک در تبریز
  2. کارخانه تولید کیسه جامبو پینک در رشت
  3. کارخانه تولید کیسه جامبو گلسان در تبریز
  4. کارخانه تولید کیسه جامبو پاراپلاستیک در تبریز
  5. کارخانه تولید کیسه جامبو سام بافت در تبریز
  6. کارخانه تولید کیسه جامبو بیگ بافت در تهران
  7. کارخانه تولید کیسه جامبو سنگین بافت در اراک
  8. کارخانه تولید کیسه جامبو سپاهان کیسه در اصفهان
  9. کارخانه تولید کیسه جامبو مهربان الیاف در تهران
  10. و…

جهت استعلام قیمت انواع گونی جامبو صادراتی با توجه به نیاز مشتری می توانید در شهر تبریز و اصفهان و اراک و تهران و اصفهان کارخانجات تولید کیسه جامبو مراجعه نموده. و یا با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس گرفته و با ارزان ترین قیمت و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

تولید کیسه جامبو قیر

تفاوت قیمت عمده جامبو قیر در اصفهان و تهران

محصولات مختلف معدنی و کشاورزی با استفاده از انواع کیسه گونی پلاستیکی بسته بندی و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. صنایع مختلفی از کیسه های پلاستیکی و کیسه جامبو جهت بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند برخی از این صنایع عبارتند از:

  • صنایع معدنی
  • صنایع نفت و گاز
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع غذایی
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع فولاد
  • صنایع کشاورزی
  • صنایع دامی
  • صنایع بهداشتی
  • صنایع دارویی
  • صنایع نظامی
  • و غیره

کیسه گونی پلاستیکی در ابعاد کوچک برای صادرات به صورت محصولات در چاپ و رنگ های مختلف در کارخانجات تهران و شیراز و اصفهان و تبریز و از تولید می شود. صادرات کالاهای سنگین در تناژ بالا با توجه به قوانین بین المللی و الزامات زیست محیطی و قوانین بین المللی حمل دریایی و ریلی با استفاده از کیسه جامبو انجام میشود.  تولید کیسه جامبو کار بسیار پیچیده و با ریسک بالا می باشد زیرا باید وزن بالای یک تن تا دو تن را تحمل نمایند .تولید کیسه جامبو قیر

یکی از محصولاتی که در سالیان اخیر وسیله جامبوبگ صادر می‌شود قیر می باشد . تولید کیسه جامبو قیر که به صورت مایع بوده و در دمای بالا درون کیسه ریخته می شود بسیار حساس و سخت می باشد. فقط چند کارخانه در ایران قابلیت تولید جامبوبگ قیر دارند. در شهرهای اراک و اصفهان و تبریز و تهران فعالیت می کنند. قیمت جهانی جامبو قیر با توجه به فاکتورهای متعددی مشخص می شود که عبارتند از:

  1. قیمت مواد اولیه در بورس
  2. قیمت ارز و دلار
  3. تیراژ کیسه جامبو
  4. تعداد بندهای جامبوبگ
  5. نوع درب کیسه جامبو
  6. نوع کف جامبوبگ
  7. ضخامت بندهای جامبو
  8. نوع دوخت کیسه جامبو
  9. نوع نایلون درون جامبو بگ
  10. لمینت بودن جامبوبگ
  11. نوع بافت پارچه جامبو
  12. ضرب ایمنی جامبوبگ
  13. و..

قیمت گونی جامبو قیر یا پُلی بگ صادراتی در اصفهان و تهران و تبریز با توجه به عواملی که گفته شد بسیار متفاوت می باشد. زمان هزینه تولید در کارخانه تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی جامبو قیر یا بیتو بگ دارد. با توجه به دمای ورودی باید دارای نایلون ضخیم و ضد حرارت باشد که معمولاً از دو لایه نایلون نانو استفاده می شود. حداکثر تا دمای ۱۱۰ درجه قابل تحمل در در مقابل دمای قیر مذاب را دارد.

تولید کیسه جامبو

خرید عمده گونی شکری با پایین ترین قیمت در زاهدان

استفاده از انواع گونی دست دوم مختلف کاربرد دارد. برخی از افراد نیز در تیراژ پایین نیاز به خرید گونی دست دوم برای جابجایی برخی از محصولات خود دارند. انواع کیسه گونی کوچک به عنوان گونی دست دوم خرید و فروش می شوند عبارتند از:

  • گونی دست دوم آردی
  • گونی دست دوم شکری
  • دست دوم کود شیمیایی
  • گونی دست دوم دانه مرغ
  • دست دوم کامپوزیت
  • گونی دست دوم برنجی

کیسه دست دوم

کیسه گونی معمولا به عنوان دست دوم به فروش میرسد. افراد بسیاری در تبریز و اصفهان و شیراز و بندرعباس و زاهدان و تهران و شهرکرد خرید و فروش انواع کیسه گونی دست دوم می نمایند. البته صادرات گونی دست دوم آردی و شکری به کشورهای اطراف مانند افغانستان و پاکستان رواج پیدا کرده است. هر چند که از نظر گمرک ارسال و صادرات محصولات دست دوم ممنوعیت دارد . اما روش های ساده انواع گونی دست دوم شکری و آردی را می توان به این کشورها صادر نمود.

کیسه دست دوم

بسیاری از افراد در شهرهای زاهدان و بیرجند و تربت حیدریه و گناباد و بازارچه مرزی به دنبال خرید گونی دست دوم و صادرات به کشورهای همسایه می باشند. جهت خرید عمده گونی شکری و گونی آردزیر قیمت بازار و پایین ترین قیمت می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

تولید گونی

مرکز تولید و فروش گونی تبریز به قیمت درب کارخانه + فیلم تولید جامبو

خرید و فروش گونی در تبریز و مشهد و تهران و سنندج و شیراز و.. …

مشاوره