خانه / کیسه جامبو / ارزان ترین قیمت فروش گونی جامبو بگ قیر در تهران + فیلم جامبو قیر

ارزان ترین قیمت فروش گونی جامبو بگ قیر در تهران + فیلم جامبو قیر

استفاده از گونی جامبو جهت حمل و نقل محصولات فله و پودری در حجم زیاد بسیار رواج دارد .قیمت فروش گونی جامبو بگ در کارخانجات اصفهان و تبریز و تهران بسیار متفاوت می باشد.

در این مقاله می خوانید؛

مراحل تولید کیسه گونی کدام است؟

قیمت فروش گونی جامبو بگ قیر در تهران و تبریز چه تفاوتی دارند ؟

جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در خرم آباد

گونی کنفی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

خرید جامبوبگ دست دوم

مراحل تولید کیسه گونی کدام است؟

استفاده از کیسه گونی در کشورهای مختلف برای حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از محصولات کاربرد دارد. از قدیم الایام استفاده از کیسه های گونی کنفی برای بسته بندی محصولات غذایی و معدنی کاربرد داشته است .اما امروزه قیمت گونی کنفی به صرفه نمی باشد. استفاده از گونی پارچه ای و نخی در سالیان اخیر نیز کم‌کم کنار گذاشته شده است و امروزه بیشتر از انواع کیسه گونی پلاستیکی از الیاف پلی پروپیلن استفاده می‌شود. تولید کیسه گونی پلی پروپیلن در کارخانجات گونی بافی انجام می شود.

در سالیان اخیر کارخانجات گونی بافی در شهر های همدان و تهران و مشهد و قزوین و اصفهان و تبریز و رشت و دیگر شهرها با ماشین آلات اتوماتیک و مدرن به بهره برداری رسیدند. در گذشته کارگاه گونی دوزی انواع کیسه گونی را با دستگاههای سنتی یا نیمه اتوماتیک تولید میکردند. اما امروزه فرایند تولید کیسه گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی به صورت کاملا اتوماتیک با استفاده از ماشین آلات اروپایی اتریشی و هندی و چینی و کره ای انجام می‌شود.تولید گونی پلاستیکی

فرآیند تولید کیسه گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی با توجه به نوع ماشین آلات و خط تولید متفاوت است .اما اصول کلی تولید گونی پلاستیکی به شرح زیر می باشد:

  1. ریسندگی :در این مرحله گرانول پلی پروپیلن به همراه مواد افزودنی دیگر درون اکسترودر ذوب شده و به صورت الیاف از انتهای اکسترودر خارج می شود و به دور قرقره ها تابیده می گردد .
  2. بافندگی: در این مرحله صدها قرقره در شاتل های گونی بافی گردباف قرار گرفته و با سرعت بسیار بالا رول گونی گردباف در عرض های مختلف و ابعاد متنوع و رنگ های گوناگون تولید می گردد.
  3. چاپ :در این مرحله رول گونی تولید شده قبل از برش خوردن با توجه به نوع سفارش مشتری چاپ بر روی آن انجام می شود. چاپ کیسه و گونی در انواع مختلف و رنگهای متنوع امکانپذیر می باشد.
  4. برش و دوخت: در این مرحله رول گونی پس از چاپ شدن در ابعاد مورد نظر مشتری و در تیراژ مختلف برش خورده و به صورت یک یا چند لایه انتهای آن دوخته میشود.
  5. بسته بندی: در نهایت کیسه های گونی در عدل های ۳۰۰ تایی یا ۵۰۰ تایی یا هزارتایی بستگی به سایز و ابعاد کیسه گونی و تیراژ آن بسته بندی می گردد.

خرید جامبوبگ

تفاوت قیمت فروش گونی جامبو بگ قیر در تهران و تبریز

استفاده از کیسه جامبو جهت حمل و نقل به صورت محصولات فله و پودری در حجم بالا کاربرد دارد. قیمت فروش گونی جامبو بگ در تهران و اصفهان و تبریز بر اساس آیتم های مختلفی مشخص می شود. در سالیان اخیر استفاده از کیسه جامبو جهت حمل و نقل و بسته بندی و صادرات قیر رواج پیدا کرده است. فرآیند تولید کیسه جامبو بگ قیر بسیار متفاوت و حساس می باشد و یک کار کاملاً تخصصی می باشد. تولید کیسه جامبوبگ قیر یا بیتو بگ در کارخانجات محدودی انجام پذیر می باشد. زیرا قیر هنگام بارگیری مذاب بوده و دمای آن تا حدود ۱۳۰ درجه سانتی گراد می باشد .استفاده از نایلون های نانو و مقاوم در مقابل حرارت قیر بسیار لازم و ضروری است.

قیمت فروش گونی جامبو بگ در کارخانجات اصفهان و تهران و تبریز متفاوت می باشد و بر اساس عوامل متعددی مشخص می گردد. برخی از این فاکتورها عبارتند از:

  1. ابعاد تولید کیسه جامبو
  2. نوع بافت کیسه جامبو
  3. تیراژ تولید جامبوبگ
  4. تعداد بندهای گونی جامبو
  5. نوع درب گونی جامبو
  6. نوعی کف جامبوبگ
  7. نوع نایلون داخل جامبو بگ
  8. نوع ماشین آلات گونی بافی
  9. وزن قیر داخل گونی جامبو
  10. میزان یووی جامبو بگ
  11. درجه حرارت مذاب هنگام پر شدن
  12. و موارد دیگر

قیمت جامبوبگ دست دوم

کارخانجات تولید کیسه جامبو در تبریز و اصفهان و تهران و زنجان و اراک و دیگر شهرها فعالیت می کنند. تولید گونی جامبو مخصوص قیر بیشتر در کارخانجات تهران و تبریز انجام می‌شود .تفاوت قیمت فروش گونی جامبو بگ با توجه به عواملی که گفته شد متغیر می‌باشد. جهت استعلام قیمت فروش گونی جامبو بگ برای محصولات مختلف در تهران و مشهد و تبریز و اصفهان و دیگر شهرها می‌توانید به کارخانجات تولید کیسه جامبو مراجعه نموده یا به راحتی از طریق اینترنت با تولیدکنندگان کیسه جامبو آشنا شده و استعلام قیمت نمایید .مشاورین فروش این مجموعه در تمام ایام هفته و ساعات مختلف شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان جهت مشاوره و استعلام قیمت جهت خرید انواع کیسه جامبو می باشند. قیمت جامبو بگ قیر در تبریز حداقل ۲۷۰ هزارتومان در بهمن ۹۹ می باشد

فروش جامبوبگ دست دوم

جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در خرم آباد

استفاده از گونی جامبو در صنایع مختلف کاربرد دارد. بسیاری از صنایع معدنی و ساختمانی و کشاورزی شیمیایی از جامبوبگ جهت محصولات خود استفاده می‌کنند. برخی از این صنایع عبارتند از:

  • صنایع معدنی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع ساختمانی
  • صنایع کشاورزی
  • صنایع دامی
  • صنایع نظامی
  • صنایع دارویی
  • صنایع بهداشتی
  • صنایع نظامی
  • و صنایع مختلف دیگر

کاربرد دارد. استفاده از کیسه جامبو جهت جابجایی محصولات فله ای و پودری در حجم زیاد استفاده می شود.در سال ۹۹ با توجه به افزایش بیش از حد قیمت مواد اولیه پلی پروپیلن جهت تولید کیسه گونی و کیسه جامبو قیمت کیسه های جامبو تا چند برابر افزایش پیدا نمود. لذا بسیاری از کارخانجات و معادن جهت حمل و نقل و جابجایی محصولات خود و همچنین صادرات و فروش کالا به بازارهای داخل و خارج از کشور از کیسه های جامبو دست دوم استفاده می کنند. قیمت کیسه های جامبو دست دوم با توجه به فاکتورهای مختلفی مشخص میشو.د برخی از عوامل عبارتند از:

  1. ابعاد کیسه جامبو
  2. میزان پوسیدگی جامبو بگ
  3. میزان پارگی و تعمیرات گونی جامبو دست دوم
  4. تعداد بندهای جامبوبگ
  5. میزان تحمل بار جامبوبگ دست دوم
  6. تیراژ سفارش جامبوبگ دست دوم
  7. و موارد دیگر

خرید جامبوبگ دست دوم

جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در خرم آباد سنندج و کرمانشاه می توانید به کارخانجات بزرگی که از کیسه جامبو برای تامین مواد اولیه خود استفاده می‌کنند مراجعه نمایید یا از طریق اینترنت با تامین کنندگان و فروشندگان جامبوبگ دست دوم آشنا شوید .جهت خرید عمده کیسه جامبو  دست دوم در خرم آباد سنندج و کرمانشاه و اصفهان و دیگر شهرها می توانید به راحتی با مشاوران فروش این مجموعه تماس گرفته و انواع گونی جامبو دست دوم مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان و با کیفیت بسیار عالی و درجه یک و با ضمانت تهیه نمایید. گروه تولیدی و بازرگانی آوید انواع گونی جامبو دست دوم را در ابعاد مختلف از تهران به شهرهای مختلف با کمترین هزینه ارسال می نماید.

قیمت گونی کنفی

گونی کنفی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

از قرن ها پیش بسیاری از محصولات غذایی و معدنی در کیسه های گونی کنفی بسته بندی و حمل و نقل می شد. استفاده از گونی کنفی از سالیان بسیار دور در کشورهای بنگلادش و هند و چین و ایران بسیار رواج داشته است و حتی جهت بسته بندی و حمل و نقل محصولات غذایی مانند گندم و برنج نیز مورد استفاده بوده است. امروزه استفاده از کیسه‌های پلاستیکی بسیار رواج پیدا کرده و باعث شده تا میزان استفاده از گونی کنفی جهت حمل و نقل محصولات مختلف کاهش یابد.

فروش گونی کنفی

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن بسیاری از تولیدکنندگان و صنایع مختلف تمایل به استفاده از کیسه گونی کنفی ندارند. ضمن اینکه در سال ۹۹ با توجه به افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت شدید های گونی کنفی که عمدتاً وارداتی می باشند و از کشورهای بنگلادش و هند و پاکستان و چین به ایران وارد می شود فروش گونی کنفی بسیار کاهش پیدا نمود.

گونی کنفی معمولاً به صورت رول وارد می شود. استفاده از رول گونی کنفی کاربردهای مختلفی دارد. معمولاً با سه درجه و کیفیت مشخص می‌شود که عبارتند از:

گونی کنفی درجه ۱ :که عمدتاً جهت گونی دوزی یا فیلتراسیون نیشکر استفاده می شود.

گونی کنفی درجه ۲ : که عمدتاً جهت قیر گونی یا کیسه دوزی استفاده می شود.

گونی کنفی درجه ۳: که معمولاً جهت نظافت و کارهای ساختمانی و یا قیر گونی کاربرد دارد.

خرید گونی کنفی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای گونی کنفی جهت گونی دوزی میباشد که الیاف کنف جهت بافت کیسه گونی مورد استفاده قرار میگیرد و در وزن های مختلف و ضخامت های گوناگون انواع کیسه گونی بافته و دوخته میشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش گونی شکر

تفاوت قیمت فروش گونی شکر در مشهد و گرگان + فیلم جامبو دست دوم

کیسه گونی پلاستیکی جهت بسته بندی و فروش مواد غذایی مانند آرد شکر و حبوبات …

مشاوره