خانه / گونی پلاستیکی / فروش گونی پودر سنگ زیر قیمت بازار در خرم آباد در 1403

فروش گونی پودر سنگ زیر قیمت بازار در خرم آباد در 1403

گونی پلاستیکی جهت بسته بندی و حمل و نقل بسیاری از محصولات معدنی و شیمیایی و کشاورزی به فروش میرسد . قیمت فروش گونی پودر سنگ و گچ و خاک با توجه به ابعاد آن و کیفیت و ضخامت گونی متفاوت می باشد.

در این مقاله می خوانید؛

قیمت تولید و فروش گونی پودر سنگ و گچ و خاک در خرم آباد 

رول گونی پلاستیکی چه کاربردهایی دارد؟

دلایل افزایش قیمت گونی پلاستیکی دست دوم شکری در سال ۹۹ چیست؟

جهت خرید عمده گونی جامبو دست دوم در یزد چه کار کنیم؟فروش گونی دست دوم

قیمت تولید و فروش گونی پودر سنگ و گچ و خاک در خرم آباد

صنایع مختلفی جهت بسته بندی و فروش محصولات خود در بازارهای داخل و خارج از کشور از کیسه گونی استفاده می‌کنند. در گذشته از انواع کیسه گونی کنفی برای بسته بندی محصولات غذایی و معدنی ساختمانی می شد. اما امروزه استفاده از کیسه گونی پلاستیکی بسیار رواج پیدا کرده است و بسیاری از محصولات معدنی و ساختمانی مانند خاک و پودر سنگ و گچ و سیمان درون کیسه گونی بسته‌بندی و در بازارهای داخلی به فروش میرسند.

تولید و فروش گونی پودر سنگ در اصفهان و خرم آباد و همدان و تهران و تبریز و دیگر شهرها انجام می شود. جهت خرید و فروش گونی پودر سنگ و خاک و گچ و سیمان می‌توانید به کارخانجات گونی بافی در این شهرها مراجعه نموده یا با نمایندگان فروش این کارخانجات تماس بگیرید با جستجو در اینترنت می توانید به راحتی شماره های تماس و آدرس بسیاری از کارخانجات را پیدا نموده و استعلام‌قیمت نمایید.فروش گونی

قیمت فروش گونی پودر سنگ در خرم آباد و همدان در سال ۹۹ بسیار نوسان داشته است. قیمت فروش گونی پودر سنگ و گچ و خاک در ابعاد و اوزان ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی و ۳۰ کیلویی تفاوت دارد.جهت خرید پودر سنگ و خاک و سیمان می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و استعلام قیمت و ثبت سفارش نمایید. به عنوان مثال قیمت فروش گونی پودر سنگ ۲۰کیلویی در خرم آباد و همدان در سال ۹۹ حدود ۷۰۰ تومان تا ۱۵۰۰ تومان در نوسان داشته است.

فروش رول گونی

رول گونی پلاستیکی چه کاربردهایی دارد؟

کارخانجات گونی بافی در شهرهای مختلف مانند تبریز و اصفهان و مشهد و همدان و سیرجان و تهران و دیگر شهرها انواع رول گونی پلاستیکی تولید می‌کنند و گونی پلاستیکی به دو صورت گرد بافی یا تخت تولید می شود. رول گونی پلاستیکی گردباف معمولاً جهت گونی دوزی از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت تولید می شود. رول گونی پلاستیکی تخت که به‌عنوان گونی نمای ساختمان معروف می باشد در ابعاد و عرض دو متری و سه متری و چهار متری و هشت متری تولید و در بازارهای داخل و خارج از کشور به فروش میرسند.

رول گونی کاربردهای مختلفی دارد که عموماً جهت ایجاد حصار و فضا سازی در اطراف پروژه های ساختمانی و راهسازی و یا مسقف کردن پروژه های باستانی و عمرانی و همچنین پوشش نمای ساختمان های در حال ساخت جهت جلوگیری از باد و باران و آفتاب استفاده می شود. البته گونی نمای ساختمان مصارف مختلف دیگری نیز دارد. که جهت خشک کردن میوه در باغ ها و مزارع و یا پوشش برخی از محصولات کشاورزی در فصل زمستان و یا جهت پوشش گلخانه ها استفاده می شود .قیمت رول گونی

جهت سفارش خرید گونی نمای ساختمان یا رول گونی پلاستیکی گردباف جهت گونی دوزی میتوانید به کارخانجات گونی بافی در شهر های مختلف مراجعه نموده و یا با مشاورین فروش این مجموعه به راحتی تماس گرفته و در درب منزل و زیر قیمت بازار خریداری نمایید. ارسال انواع محصولات رول گونی پلاستیکی با ارزانترین قیمت با استفاده از باربری از تهران به سایر نقاط کشور به راحتی توسط گروه تولیدی و بازرگانی آوید انجام می‌شود.

فروش گونی دست دوم

دلایل افزایش قیمت گونی پلاستیکی دست دوم شکری در سال ۹۹

کیسه گونی از سالهای دور جهت بسته بندی و جابجایی و انبار کردن محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی کاربرد داشته است. انواع مختلف کیسه گونی مانند کنفی یا پارچه ای یا پلاستیکی برای محصولات مختلف استفاده می شود . برخی از صنایع و افراد جهت جابجایی و انبار کردن موقتی محصولات خود به دنبال خرید کیسه های گونی با قیمت ارزان می باشند تا هزینه های تولید کاهش یابد. بسیاری از کشاورزان در فصل تولید برای جمع آوری محصولات و انتقال به انبار و مرتب کردن و بسته بندی کردن از کیسه گونی دست دوم استفاده می کنند.

بسیاری از پیمانکاران جهت جابجایی و انتقال نخاله های ساختمانی از محل پروژه ساختمانی که خارج از شهر به‌دنبال خرید کیسه های آردی   دست دوم  با قیمت ارزان می باشند تا هزینه‌های ساخت و ساز کاهش یابد . در بسیاری از شهرک‌های صنعتی و کارگاههای تراشکاری قطعات تولید شده پلاستیکی یا فلزی جهت پرداخت کاری یا رنگ کاری و گچ کاری داخل کارگاه ها از کیسه گونی دست دوم شکری استفاده می کنند تا به راحتی و سهولت محصول نهایی را تولید کنند.خرید گونی دست دوم

در سال ۹۹ با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه پلی پروپیلن قیمت نهایی کیسه گونی پلاستیکی نیز افزایش یافت و بسیاری از کارخانجات پس از تخلیه مواد اولیه کیسه گونی پلاستیکی خود را در بازار های خرید و فروش گونی دست دوم عرضه می کنند تا هزینه‌های تولید و جانبی کارخانجات کاهش یابد و کسب درآمدی برای کارخانجات نیز انجام شود . به همین دلیل قیمت تمام شده تولید گونی پلاستیکی شکری چند برابر شد. قیمت گونی شکری دست دوم در سال ۹۹ تا ۶ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به همین نسبت به قیمت گونی شکری دست دوم نیز تا ۲۴۰۰ تومان در بازارهای داخلی افزایش یافت.

خرید گونی جامبو

خرید عمده گونی جامبو دست دوم در یزد

تولید و فروش کیسه گونی جامبو جهت حمل و نقل و جابجایی محصولات فله و پودری در وزن زیاد مخصوص کارخانجات و معادن و پتروشیمی ها بسیار کاربرد دارد. بسیاری از معادن به دنبال خرید انواع کیسه گونی جامبو دست دوم می باشند تا با توجه به افزایش هزینه های تولید کیسه جامبو هزینه های جانبی خود را کاهش دهند. استفاده از کیسه جامبو دست دوم در سال ۹۹ به علت افزایش قیمت تولید کیسه جامبو بسیار رواج پیدا کرد.

جامبوبگ دست دوم در ارتفاع یک تا دو متری بسیار کاربرد دارد . بسیاری از پتروشیمی ها و کارخانجات شیمیایی گونی های جامبو خود را پس از تخلیه به مشتریان می فروشند. گروه تولیدی و بازرگانی آوید در حجم زیاد انواع گونی جامبو دست دوم را از کارخانجات شیمیایی و معدنی در سطح کشور خریداری نموده و پس از دسته‌بندی و جداسازی کیسه های جامبو سالم و درجه یک به مشتریان خود عرضه می کند .قیمت گونی جامبو دست دوم با توجه به کیفیت گونی و وزن قابل تحمل و میزان پوسیدگی آن تفاوت دارد.فروش گونی جامبو

جهت خرید عمده جامبو دست دوم در یزد و شیراز می‌توانید به کارخانجات شیمیایی و معادن مراجعه نموده و یا به مراکز جمع آوری کیسه های گونی جامبو دست دوم در شهر خود مراجعه نمایید. گروه تولیدی و بازرگانی آوید در شهر تهران در انبارهای خود انواع گونی جامبو دست دوم را در ابعاد مختلف و با ضمانت و سلامت و با کیفیت درجه یک ارائه می نماید و میتوانید جهت خرید گونی جامبو دست دوم در یزد و شیراز و اصفهان و کرمان و ارومیه و سنندج و دیگر شهرها با مشاورین فروش گروه تولیدی آوید  تماس گرفته و در سریعترین زمان و با ارزانترین قیمت گونی جامبو دست دوم مورد نیاز خود را با ضمانت و گارانتی خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش گونی شکر

تفاوت قیمت فروش گونی شکر در مشهد و گرگان + فیلم جامبو دست دوم

کیسه گونی پلاستیکی جهت بسته بندی و فروش مواد غذایی مانند آرد شکر و حبوبات …

مشاوره